1. Sposób płatności w przypadku zakupów w sklepie internetowym i na Allegro:
· Przedpłata- przelew bankowy lub elektroniczny na konto Just Dance
· Za pobraniem- płatność dokonana po otrzymaniu zakupionych produktów
2. Zamawianie produktów specjalnych:
· Istnieje możliwość zamówienia produktów naszych partnerów, które nie są dostępne w naszym sklepie.
· W przypadku zamówień artykułów specjalnych wszystkie zapytania prosimy kierować na adres email: sklep@justdance.com.pl
3. Procedura zamówienia:
· Należy utworzyć konto klienta na stronie sklepu www.justdance.com.pl
· Po zalogowaniu się w naszym sklepie można wybrać interesujący państwa produkt w odpowiednim kolorze i rozmiarze oraz dodać go do koszyka
· Na koniec należy wybrać preferowaną metodę wysyłki oraz zapłaty za zakupione artykuły
4 . Czas oczekiwania na zamówiony towar:
· W przypadku kuriera 1-3 dni
. W przypadku paczkomatów 1-2 dni
· W przypadku Poczty Polskiej 3-4 dni
Klient zawsze może wymienić nie pasujący pod względem rozmiaru produkt po wcześniejszej infomacji za pomocą wiadomości email. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient, natomiast Sklep Just Dance na własny koszt przesyła wymieniony towar.
Klient ma prawo odstąpić od umowy w przeciągu 10 dni bez podawania przyczyny. Po przekazaniu informacji za pomocą wiadomości email zostaną podane dane do zwrotu paczki. Koszty przesyłek nie są w tym przypadku zwracane klientowi. Zwrot środków zostaje przekazany na wskazane przez klienta konto bankowe w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem InPost Paczkomaty, Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu'.
Gwarancja i serwis towarów
Produkty posiadają 6 miesięczną gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego.